Catalog

18+

Ai peste 18 ani?

Nu Da

Povestea Domestos a început în 1929, când Wilf Hendle a creat un produs pentru a combate germenii din casă. Unilever a achiziționat marca în 1960, iar în 1961 a început producția comercială de Domestos în Marea Britanie. La sfârșitul anilor '70 - începutul anilor '80 a fost dezvoltată formula gelului gros, apoi a apărut sloganul "Domestos ucide la vedere toți germenii cunoscuți", care demonstrează puterea și eficiența produsului, atât de familiar pentru mulți, inclusiv pentru consumatorii ruși.

Treptat, Domestos a fost introdus pe piețele din alte țări din Europa de Vest și de Est, din Asia, și chiar sub diferite denumiri, ținând cont de specificul țării, dar esența produsului nu se schimbă: Domestos poate fi numit diferit în diferite țări, dar datorită formulei sale groase unice garantează o eficiență de 100% în lupta împotriva germenilor.

În 1997, Domestos gel a fost introdus pe piața rusă, unde a preluat rapid poziția de lider.

În ultimii trei ani, Domestos a devenit câștigătorul premiului "Produsul anului", ceea ce confirmă popularitatea mărcii în rândul consumatorilor ruși.

Domestos gel a devenit un adevărat fondator al unei direcții complet noi în domeniul produselor de curățare. Chiar și forma sticlei de gel a devenit populară. În ultimii doi ani, pe piața rusă au apărut un număr mare de produse în sticle cu gura de scurgere curbată, asemănătoare cu cea a gelului Domestos. Dar Domestos gel - este unul astfel, iar consumatorii nu-l vor confunda cu nimic de pe raftul magazinului.